pirov
Benim oğlumda kardiyolojide takipli 3-4 kez gittik EKG çekilmeden odasına giremiyorsun doktorun önce onu istiyor , eko da zaten doktor ultrasonla bakıyor odasında oda Eko işte . Önlemlerinizi alın tüm istedikleri tetkikleri yaptırın ihmale gelmez en son 1 yaşında gittik kapanmamıştı şimdi 2 yaşında gideceğiz 3 yaşına kadar kapanır kapanmazsa kapatırız dedi doktor 😔 4 ay kaldı 2 yaşına Allah’ın izni ile kapanmış olucak bizim ki pfo kalp kapakçığında açıklık