Gulsummm58 Merhaba hanımlar …19 günlük bebeğim var..geceleri gazı oluyor …bebege gaz yapan yiyecekler neler acaba ?
Meryemela72 Gulsummm58 kola, kahve, çikolata, kuru fasulye, bulgur, nohut, mercimek, acı, ekşi, baharatlı..
Mom299 Gulsummm58 Bacım bence biz en iyisimi su ile beslenek ben bile ne yicemi şaşırdım valla hi dun akşam bulgur yiyeyim dedim yemez olaydım sabahaca löbet tuttum töbe bidaha yemem sana tavsiyem netten arastır öle ye ben artık öle yapıyorum yicem seyede tadına bakıyorum valla korkudan napcamı bilemedim 😒😕☹
KupSekerAnnesi Mom299 aslında bolca bulgur yiyin diyorlar, süt yaparmış🤷🏽♀️ Ne yiyeceğimizi şaşırdık
Mom299 KupSekerAnnesi yok bacım bulgurda bile gaz varmıs bende öle diyodum kuru sagan yiyin diyolar pnda bile varmıs yani ben de napcamı bilemdim 30 günlüküz bizde bu gun ıyku yok yıkadım hatta bu sabah gene uyumadı öle dim yani gazdan
ikiprensannesii2 Gulsummm58 valla gaz yapmayan yiyeceklere baksak daha iyi her şey gaz yapıyo ben yesem de yemesem de gazlı bi oğlum var yiyorum o yüzden yine biraz dikkat ediyorum