Doğduktan bir hafta sonra sarılık ortaya çıktı bir gün fototerapi aldık geçmişti şimdi 20 günlüğüz ve yüzümüz tekrar sarardı geçen hafta kan alındı 14 sınırında dedi doktor beklemeye başladık inşallah düşer üzülüyorum ama allah betlerinden korusun. Bol bol emziriyorum önceden zor uyanırdı şimdi o azaldı şükür sizin ne zaman geçti kendiliğinden geçer mi ? Covid ten dolayı hastaneye sürekli götürmek istemiyorum sarılık için ama ya yükselir de anlamazsam diye korkuyorum