Minnakbebiss biz de 8aylıgız. Dogumdan beri mama kullaniyoruz,annes sutu sagarak 2ay aldilar sadece. Gelisimlerinde gerilik yok ama cok istahsizlar,120ml-90ml arasi zor iciyorlar gunduz. Gece uykusuna gecmeden 180iciyorlar. Ek gidada da cok isteksizler birkac kasik anca yiyorlar,etrafa bakiyorlar surekli, mama sandalyesinin kemeriyle oynuyolar. Kisacasi ilgileri yok hic yemege. Meyve veriyorum onu bile istekli yemiyorlar. Bizimle masaya oturtuyorum bizi takip edip yemege ilgi gostersinler diye o da yok. Akisina biraktim ben artik,zorlamiyorum hic. Besleyici olsun diye de sisirecek fos kilo yapacak seyler vermek istemiyorum. Beklemedeyim🤷🏼♀️