Hazal89 Nisa_derin12 ben diş döneminde karanfil yağı hazırlıyorum evde kolay cıkarıyor dişlerini tetagilde iyidir her ikisinide kullanabilirsin
Aryemus_3 Nisa_derin12 aynen inş gerek kalmaz ama çok korkuyorum diş zamanından ağrısı atesi kehribar aldım iyi geliyor diyorlar siz aldınız mı
meftun1anne fistikcisahap canım ben Konyadan Anaguzusu diye bir mağaza var ordan aldım instagramda da varlar online satış yapıyorlar
fistikcisahap Nisa_derin12 bizde tetagil kullanıyoruz ama pek etkili değil bahsettiğiniz jelden alacağım inşallah
Nisa_derin12 fistikcisahap eczacı dedi tetagil reklamı yapılan jel dedim lütfen bebeğiniz olsa hangisini kullamırdınız içerik olarak ta iyi olsun benim için bu önemli dedim kullandığımız jeli verdi canm ama şükür onu sürdüm 1 saat uyudu yavrum
fistikcisahap Nisa_derin12 geçmiş olsun canım bende alacağım işte bakalım iyi gelsin rahatlatsın da bu arada ne kadardı?
Gamzeli Nisa_derin12 doktor ilaclarinivermis zaten canim sabir malesef ki disler cocuklari cok uzuyor. Dis kasiyicisini koy dolaba biraz sogusun ver eline biraz rahatlatiyor canimm
Nisa_derin12 fistikcisahap pişik kremliyle beraber 38 liraydı tek fiyatını bilmiyorum ama uygun olması lazım 10 lira felan
Gamzeli Nisa_derin12 cokniyi anliyorum zor cunku diz cikartmasi rabbim yardim etsin canim emiyorsa bol bol emzirim bir de
Beren2323 Nisa_derin12 Trosdy çok iyi değişik şeyler sürme bi kremi bi kaç gün sür yavaş yavaş geçecek