Yesim52 büyük ihtimal bebeğin kolik benimkide sürekli ıkınıyor bacaklarını karnına çekerek ağlıyor doktor kolik dedi yani barsakları daha tam gelişmediği için gaz problemi yaşıyor ben maalesef mama veriyorum ama eğer emziriyosan yediklerine dikkat et bebişe gaz yapıyodur. Bide karnına masaj yap o iyi geliyor, ılık duşta çok etkili en azından 3-4 saat rahat uyuyolar