Bebegimcanim O aylarda normal gibi geldi ama. Hatırlamaya çalışıyorumda benim kızım 1-2 aydır güzelce çiğniyo (bu arada 1 yaşındayız).
Ve ben hep yanında yemek yedim ağzımı olduğundan fazla çiğneme hareketiyle, ilgisini çekecek şekilde oynattım. Bazende oyun olsun diye yaptım. Zamanla alışır inşAllah, bende o zamanlar alışkanlık kazanmayacak diye korktum ama sonra bi bakıyosun neler neler öğrenmişler☺️
Ha bu arada blw yöntemiyle alışkanlık daha çabuk kazandı kızım her konuda bardak kaşık tutma vs. Tavsiye ederim🌷 kolay gelsin.