KeremAnnesi Merhaba anneler. Vitma dan neler aksınız ek gıdaya geçerken. Anne sütü hariç birsey vermedim oğluma. 1 ay sonra 6 aylık olunca başlayacağım. İlk olarak neler alabilirim ?
Dogalice KeremAnnesi vitma nedir? Ben bilemedim ilk kez duydum da😆 Bebeğinizin kilosuna, gelişimine göre doktorunuz yönlendirecektir.Genelde klasik olarak yoğurt, sebze püreleri ile 3gün kuralıyla başlanılıyor.
Dogalice KeremAnnesi hii bu siteyi duymadım ona benzer Başka Siteler biliyordum.Bende bir bakayım kızıma yarayacak neler varmış 👍