Haziran2020annesi Kızlar bebeğim 45 günlük emziriyorum grip oldum nurofen diye bir ilaç kullanılırmış internetten baktım kullanan varmıı ?
Fdmctn Haziran2020annesi bende oldum ama vermedi sadece parol içebilirsin dedi birde gareks diye bi gargara verdi o ise yaradı onu dene
madambovary Haziran2020annesi emzirirken parasetamol içerikli ilaçlar içebilirsiniz. Süte çok az miktarda geçiyor. Bu durumda kullanabileceğiniz parol veya minoset var. Grip ilaçları daha ağır olduğundan emzirirken pek önerilmez.