Cigdem20 Arkadaşlar doğum iznim bitiyor ardından yıllık iznimi kullanabilirmiyim bazı kurumlar kullanamazsın diyorlarmış
ebrusysl Cigdem20 gorevine baslama yazin yazildiktan sonra yillik iznini kullanabilirsin amirin izin verdikten sonra sikinti olmaz