Kizlar ev satin alacagiz kapora verdik. Bildigim kadariyla satis olunca aile arasinda para bolusuluyor kari koca arasinda. Peki satarken kimin uzerineyse direk satabilir mi yoksa karisindan onay imzali belge olmasi gerekir mi.ona gore kendi uzerime yaptiracagim evi