Herkese merhaba, benim bebeğim 3 aylık. Memeye çok düşküm bir bebek. Ancak bazen mememi verdiğimde (sanırım sütten rahatsız oldugu için) sinirleniyor.yumruklar ve tekmeler savuruyor. Ağlıyor. Ama bir yandan da memeden de vazgeçmiyor. Genelde uykuya geçeceği zamanlarda bu sorunu yaşıyoruz. Karnı aç olduğunda güzel güzel emiyor. Tüm marka emzikleri de denedik ama hiçbirini almadı. Ne yapacağımı bilmiyorum