Deletedmom44 Kızlar bebeğim 3,5 aylık eşim sıfıra vurduralım daha gür çıkar filan diyor ben istemiyorum sizce saçları dökülüyor ztn az var ama kestirmekte kararsızım hemen uzarmı nasıl olur bi fikir verin 🤷🏻♀️
Deletedmom414 Deletedmom44 benim bebeğimin saç dökülmemdönemi şuan benimkide 3.5 aylık sıfıra vurdurtmam çok çirkin oluyorlar kıyamam😊
Gltbb Deletedmom44 benim kızımda 6 aylık daha yeni sıfır yaptık bizde sçları çok dökülüyordu artık boynu saç doluyodu terliyodu ellerine geliyodu saçı biz gür çıkar diye yapmadık çocuk rahat etsin diye yaptık tabii saçlı hali çok güzeldi ama neyse hızlıca uzar inşallah 😊
AybeK Deletedmom44 daha dün akşam kızımın saçlarını sıfıra vurduk eşimle. Çok tatlı oldu. Daha çok büyürse kıyamayız die yaptık zaten azdı saçı. Kızım 7 aylık bu arada 😍
Kerevizkafa Deletedmom44 biz kestirmedik saçıda yoktu kel gibiydi 7 aylık oldu az az uzadı şimdi bence kestirmeyin hemen uzamıyo zaten bizim ıçoğlumuz var hiç kestirmicez saçını
Deletedmom44 Gltbb aynen benimkinin de boyunları hep saç yatağından kaldırıncaya hep küçük saçlar var bi yanım kestir dio bi yanım kalsın 😕
Gltbb Deletedmom44 bende içim giderek kestirdim çünkü kızım saçlı doğmuştu saçlarıda epey uzamıştı ama onun böyle daha rahat edeceğini düşünerek kesmek durumunda kaldık 😊
Kerevizkafa Deletedmom44 kestirmeyin en fazla 1 aya dökülmesi duracak bizimkide dökülüyordu 4 aylık gibi durdu dökülmesi
Serenty Deletedmom44 bizde kestik pek çirkin oldu.sacli fotoğrafları na bakıyorum arada uzasın diye bekliyorum başını.oglum saçlarını çekmeyi öğrendi çok da dökülüyor du .sonrada kopan saçları ağzına götürüyor diye kestik.
Tosunannesi Deletedmom44 benim oğlum 1 yaşında bebekken onunda döküldü şuan saçları uzadı zaten büyüyünce sürekli kestiricez diye eşimle kıyamadık bide çok ağlar durmaz diye düşünüyoruz bebek saçlarını okşamayı çok seviyorum ❤️ galiba saçlarının elime sert sert gelmesine hazır değilim 🙄
karakuzumm Deletedmom44 benim bebeğimde 3 aylık ve saçları dökülmeye başladı bende eşime kestirelim diyorum o ama o istemiyorm☺️