TinkyWinky Tuvalet İletişimi kitabınızı okumanızı isterim.
Hatta facebookta Tuvalet İletişimi (0-18 ay) diye grup da var.
kısaca Tİ deniliyor tuvalet iletişimine.
Ve kitapta da özetle; aslında bebeklerin doğduklarında kirletmeme içgüdüsü oldugunu,kapitalist sistem yüzünden bizim onlara zorla beze alıştırdıgımızı anlatıyor.
Aslında bebeginiz sinyal veriyor götürüp çişe tuttugunuzda yapacaktır. Hatta oturabiliyorsa lazımlık kullanabilirsiniz.
Aslnda bezi sevmedigi için şanslısınz.
Dedigim gibi doğalarında yok yani beze yapmak bu yüzden açınca yapıyor ve mutlu oluyordur.
Ama biz önce beze alıştırıp sonra da en inatlaşma yaşanıldıgı dönemde 2.5 yasa gelince hayır artık beze değil tuvalete yapacaksın diyoruz ve zorlu bir eğitim başlıyor.
Tuvalet İletişimi ise bebegin beslenmesi gibi boşaltım sinyaline de ebeveynin cevap vermesini savunan bebege tuvalet eğitimi değil de ebeveynlere bebegini anlama,sinyalleri yakalama imkanı sunan bir sistem