Merhabalar. Bebeklerinize kahvalyi olarak neler veriyorsunuz? Oğlum nerdeyse 1 yaşını doldurcak çeşit yapmak istiyorum artık. Omlet pankeki ve ayrı ayrı veriyorum şimdilik. Doktorumuz herseyi yiyebilir artık dedi ama bizim gibi henüz yiyebilir mi? Siz nasıl cesitlendiriyorsunuz bi konuşalım 😉