Elifozdmr 50 günlük bebeğim kaka yaparken çok zorlanıyor devamlı ıkınıyor yaptığı zamanda yeşil renkli ve kokulu kaka yapıyor dolu dolu yapıyor.ıkınmaktan yorgun düşüp uyuyor uykuda sancı geliyor uyanıyor yine başlıyor ıkınmaya ne yapsam bilemedim :(
minik_koalam Elifozdmr benim bebeğim de 37 günlük ama gazı çıkarırken zorlanıyor çok ıkınıyor. Bide kakası da kokulu kokulu olunca sorun mu var demektir korktum şimdi
sayrannannesi Elifozdmr o dönemler gaz problemlerim pik seviyeye ulaştığı dönem benim kızımda öyleydi 40ndan önce başladı bende biogaia diye probiyotik var onu kullanıyorum hafif ıkınıyor sonra hemen gazi da kakasibda çıkıyor.. yavaş yavaş azalıyor annemiz
Busraf44 Elifozdmr mama veriyorsanız bir çay kaşığı zeytinyağı koyup mamayı o şekilde verin mama vermiyorsanız pamuğu zeytinyağında batırıp poposundan içeri doğru itin zaten o kakasını yapınca o pamuğu da çıkartır
Boniboncuk Benim bebeğimde 50 günlük bizde de durum aynı canım ne kendisi uyuyabiliyor ağrıdan sancıdan ne de beni uyutuyor bende şaştım artık napsam bilemiyorum
EslemEva_23 Elifozdmr canım benim kızımda öyledi 3 doktor gezdim hepsi birşey yok dedi ama kızım ıkınmaktan ölüyordu ağlıyordu sürekli hersey denedim mamasını sıvı yaptım zeytinyağı verdim mama değiştim olmadı en son başka doktora götürdüm 1 krem 1 şurup ve 10 tane lavma verdim suan kızım kendi çıkıyor artık lavma normalde 3 yaştan büyüklere verilir ama doktora danışarak kullandık kızım çok rahat suan sizde bir götürün bağırsak tembelliği olabilir kimseye birşey danışmayın çünkü herkes birşey diyor en iyisi doktor
Ssmaral 23 günlük bebeğim bar bizde zor yapıyoruz zeytinyağını verdik dün ama sanki bebeğin iki gündür yutkunması zorlaştı