Merhaba kızlar. Doğurduktan kısa bi süre sonra hamile kalanlarınız var mı? Sezeryan/Normal (ikiside) doğumdan son Hamilelik süreciniz nasıl geçiyor veya geçti? Çok erken olduğu için özel ilaç kullanıyormusunuz (riskler yüzünden) ? Sağlıklı bu şekilde hamilelik geçirenleriniz oldu mu? Tecrübeli anneler yorumunu bırakırsa çok sevinirim teşekkürler şimdiden.