1 ay 25 günlük olduk 3 kilo 49 cm doğduk geçen ay 700 gram almıştı çok kızmasına rağmen bu ay kusması azalmasına rağmen 400 gram almış 3 cm uzamış geçen ay sadece 10 kere falan evolvia mama vermiştim sütüm bazen olmazdı dinlenip yiyemeyince kendi sütümle doymuyor sanırım çünkü sürekli ağlama sürekli bir emme isteği halinde kusması için doktora gittik 2 saatte bir 10 15 dk arası emmesi yeterli dedi ama bizimki yine ağlıyor o 2 saat azap gibi geçiyor sıcaktan vücudu au kaybediyor diye 1 buçuk saate çektim ama bu defa ev işleri yemek derken dolaş dolap süt olmuyor onun doğacağı kadar eşimle ikimiz bakıyoruz mama ile desteklemek istiyorum gündüz uykusu nerdeyse zorla ve parca parca 3 saati geçmez banyo sonrası da dahil benim gibi olan önerisi olanları bekliyorum sizce kiloyu ve uykuyu napabilirim☹