Damlaveminigi Merhaba kızlar 3 gün oldu sezeryan doğum yapalı ama sütüm hala yok mecbur mama aldık emzirme çayları rezene su kuru soğan hepsini deniyorum başka ne deneyim lütfen biri yardımcı olsun bana çok üzülüyorum artık
Ftrhn Damlaveminigi bana sıcak su iyi geçmişti her gün banyo yapın ara ara da göğüslerinizi sıcak suya tutun masaj yapın yukarıdan aşağı doğru. Ben böyle yaptım ertesi gün indi bol hurma ye
seymaaras Damlaveminigi Her şeyden önce stres yapmayın lütfen. Benim 5 gün sonra gelmişti. En önemli etken stres yapmamanız. Yoksa gelmez. Sonra da ben e bebekten aldığım Promaltları içmiştim. Bir de Bestlak Damla. Ve petibör bisküvi ve çay ikilisi. Çok işime yaramıştı.
Nurbeyaz Damlaveminigi bol bol sağım yapın ben manuel pompa ile sürekli sagmistim bir de emzirin bol bol gelecek inşallah benim normal doğum yaptım 4 gün sonra geldi sütüm. Goguslerinize sıcak su torbası koyun sıcak tutun goguslerinizi incir yiyip sıcak süt çorba için
Esra12 Damlaveminigi Benimde hemen gelmedi sen emzir durmadan şeffaf olur zaten ilk süt bebek emdikce gelicek canım ben çok komposto ve hoşaf içtim dene send e
Kh201590 Cnm Rabbim.anali babalı büyütsün inşallah bnde sezeryan oldm ve incir hoşafı ictm.sutumu incir hoşafı getirdi tavsiye ederim inşallah da işe yarar gelir sütun