Bilmiyorum çok önemli mi ama insan ilk bebek olunca bilemiyor bugün 6 aylık oldu kızım yarın basliycam tadıma inşallah ama ilk ne ile başlıyim yoğurt kabak yada avakadodan biriyle basliyim diyorum hangisi daha kolay olur tutabilir mi sulandiriyim mi ?