KupSekerAnnesi biz de iki aydır Şuera hanıma gidiyoruz. Çok memnunum. Bebeğime süt Alerjisi teşhisi koymuştu aynı hastanedeki başka bir doktor. Şuera hanım ile görüştüğümüzde aslında böyle bir durum olmadığını öğrendik. Şimdi diyet açıyorum. iki aydır boş yere süt ürünlerinden uzak durmusum. Sütüm çok azaldı bu yüzden. Doktorunuzu dikkatli bir şekilde seçin lütfen. Ben çok pişman oldum diğer doktoru dinlediğim için. İyi araştırın 🙂