mrsbean 4 aylık kızım normalde günde 1-2 defa sağlam bi şekilde kaka yapardı, son 3 gündür kaka sayısı 6-7ye çıktı geceleri uykusunda da yapıp uyanıyor😢 Bilgisi olan başına gelen var mı??
afs9mart mrsbean ishal mi oldu acaba çünki git gide bizimkinin kaka sayısı azalıyo 5 aylık olduk bugun
Tanereyluldeniz mrsbean herkesin derdi başka ben de kaka yapmamasından dertliyim. Makatı sarmış ne kaka yapıyo ne de gazını çıkarabiliyo doğru dürüst.. Sanki 40 lı gibi gecede 30 kere kalkıyorum sürekli kıvranıp duruyo
bayankitapkurdu mrsbean uykusunda da yapıyorsa ishal olurmuş diye duymuştum ama siz yine de doktora sorun. Biz de 4aylığız mamaya yeni geçtik kabızlık başladı 😔
Bsrsgt mrsbean bende geceleri 1 kere kalkıp emen kızın yeniden 5 6 kere kallkmasiyla dertliyim. Birde ağlayarak kalkıyor delirmek uzereyim.
mrsbean afs9mart kakası hep cıvık oluyodu ama anlayamadım ki ishal mi acaba☹️ Su vermeye başlamıştım mama ile beslendiği için ondan olabilir mi ki?
mrsbean Tanereyluldeniz ahh ah bana 40ı çıkınca rahatlarsın demişlerdi her ay çeşit çeşit huyu çıkıyor😫😫 nurse harvey kullanmıştım benim kız da bebekken zor yapıyordu kakasını, zeytinyağı falan var içinde zaten bitkisel
Merve-HanifeDuru Suyla alakası yok bende mama ile besliyorum kızımı ardından su veriyorum 2 günde bir kakasını yapıyor birşey mi dokundu ki acaba Allah korusun üşüttü filan mı mrsbean
afs9mart mrsbean sıcyapmaz bende verçyorum günde 6 7 cayckasıgı ama günde bi kere yapıyo veya iki günde bi
Tanereyluldeniz mrsbean kullandım canım onu metsil de kullandım bazen zeytinyağı da veriyorum azcık çünkü çok kıvranıp duruyo uyurken. Makatın darlığı genişlemezse allah bilir ne zamana kadar sürer bu 😩
mrsbean Merve-HanifeDuru ayy üşütmüş olabilir yaa bana sıcak bastıkça kızın çorabını falan çıkardım atletle duruyor 1 aydır sadece🤦🏼♀️Ama ateşi falan yok iştahı yerinde keyfi yerinde bilemedim ki🤷🏼♀️
Merve-HanifeDuru Bende kızımı zıbınla bırakıyordum giydirmiyordum lakin üşütmüş kakasından anladım bu akşam külotlu çorabını uzun kollusunu pijamasını giydirdim üşüyolar mı üşümüyorlar mı anlamıyoruz ki yazık yavrucaklara mrsbean
afs9mart mrsbean benşmde uzun zamandır zıbınıyla yatar gün içinde gece farketmez ama ne olursa olsun ince bi battaniyeyle karın kısmını hep örterim bacak kollar değil sade karın kısmı corap falan bayadır giydirmiyorum uyurken hiç giydirmem uygun değil saglık acısından ama karnını hep örtülü tutarım