Anneler ek gıdaya basladık fakat bebeğim reddediyor ağzını kitliyor, sıvı yapıp biberonla vereyim diyorum asla biberon almıyor, sütüm az yetmiyor ve devam sütüde içmiyor. Var mı benim gibi olanınız, nasıl alıştırabilirim sadece biberon alsa onada razı olacagım ama yok