Alyanur farklı değilz ne yazık ki sürekli ağlayan bebeğim var 3.5 aylık her yeni güne düzelecek ümidiyle başlıyorum ama bişeyin düzeldiği de yok. Kayınvalidem gelmişti geçen hafta gidebildm kuaföre o gitti bida ne zaman gidebilirim Allah bilir. ALLAh hepimize sabır versin bebişlerin de bağırsakları düzene girsin inşallah