Ben 25 _30 günlükken başladım. Çünkü sırt üstü asla uyumadı. Doktorum yüzüstü yatırmamamı söyledi ancak başka türlü uyumadığı için mecbur kaldım. Yalnız bebeğim uyurken çok dikkat ettim uyumadım sürekli kontrol halindeyim. Şuan 4 aylık ve yeni yeni sırtüstü uyumaya başladı.