Fatma62 doğum kendiliğinden başlamadığı için haliyle sütün yok ve gayet normal, bende sezaryen doğum yaptım sütüm 2 gün sonra geldi banyo falan etkili diyolar hatta kayinvalidemle annem yıkadılar beni ama sanki faydası olmadı gibi, bebek için de mecburen mama verdik sarılık olmasın diye