FidanDemir aynı durumdayız. Eşim ben 4 aylık hamileyken Almanyaya gitti. Doğumuma 10 gün kalımı geldi, bebek 10 günlükkende geri döndü malesef. Bende hamileliğimi babamın evinde geçirdim hala onlarlayım. Ama benim eşim çifte vatandaş olduğu için kızım da çifte vatandaş olacak. Pasaport bize işlerini ayarlıcaz kırkı çıkınca allahın izniyle bizde Almanyaya yerleşeceğiz. Ama seni o kadar iyi anlıyorum ki. Bende her gece ağlıyorum kocamı özlüyorum desteğine ihtiyacım var ama geçecek hepsi. Sabır diyelim.