Merhaba kuzular biz 11 günlük olduk memeyi çok güzel tutan bebeğim doymuyormuş ben farkedememişim taki sarılık nedeniyle yoğun bakıma alınana kadar memeyi sürekli iterek kabul etmeyerek zorla emiyordu annem ısrarla mama verelim dedi konuşalım sendromu canım annem i dinlemedim keşke dinleseydim yoğun bakım da 70 cc birden anne sütü emdi mama ile karışık meğerse doymuyormuş şimdi zorla da olsa emzirme sonrası biberonla süt sağıp veriyorum yada mama inşallah memeyi bırakmaz bir yandan da çevremdeki insanların anne sütü baskısı 🥺🥺🥺