Ben pandemiden dolayı doktora götüremedim, il değişikliği yapmıştık 10 günlükken doktor araştıramadım cocuğu sürüklemekte istmedim. Sadece Kalça ultrasonu için gitmiştik devlet hastanesine, 6300 gr dı tam 2 aylıkken. Doktora söyledik 6300 gram bız tedirginiz dedik. Tartısı bozuktu tartamadı. Bu cocuk 6300 yok dedi isterseniz daha sonra sağlık ocağında tarttırın gelin bakalım dedi biz cıkmadık bir daha evden. Bende sağlıkçıyım bana da fazla geliyor cok arastırdım çünkü. Normalde 750 cc mama içmesi gerekirken bizimki 1050 falan içiyor. Bebelag gold kullanıyorum 1.5 saatte 90 cc mama içiyor. Bazen 120 içip 2 saat tok duruyor.