karamanaral Allah acil şifalar versin, benim bebeğim de 1.5 aylık. Geçen hafta başı hafif öksürük ve ateş yüzünden doktora götürdüm, rsv virüsü kapmış küçüğüm nerden nasıl geldiyse, doktor inanılmaz salgın var dedi, havalar tam soğumadığı ve milroplar kırılmadığı için, gittiğimiz gün yatış verdiler, 5. Gün sonunda çıkabildik hastaneden, damar yolu açtılar minnakcık elinin üstünden, çok ağladım çok üzüldüm, ciğerlerine inmesin diye buhar verdiler sonra 10 dk boyunca sırtına vurdular minnacık sırtına, bugün kontrolümüz vardı çok şükür ki ciğerlere inmeden kurtarabildik, aman anneler bir süre dışarıdan misafir kabul etmeyin, hele ki hasta olanları asla, mecbur gelenlere de maske verin çok yaklaştırmayın çocuğunuza, hasta olmasın miniklerimiz...