Kızlar merhaba kızım 19 aylik fakat cümle kuramıyor baba dede bebi mama gel tataa diyebiliyor sadece etrafımdaki insanlar beni sinir ediyorlar artik neden niye konuşmuyormuş emzik kullanmayı biraktir yaşıtları konuşuyormuş hep bi kiyaslama her bebek kendine ozeldir bu kanidayim fakat artık canim sıkılmaya başladı normal degilmi bu ayda olan bir bebegim böyle konuşması sizlerde durum nedir