Bng Bebeğim 3,5 aylık.acaba geç mi kaldım almakta?6 ay kadar mı kullanılıyor? anakucağı tavsiyeniz olursa sevinirim😊
Nisa_Ada_Momy_Dilsad Bng canım Fisher Price tavsiye ederim 8 aylığız hala kullanıyor odadan odaya taşıyorum titreşimli ve yaylı olduğundan kızım ayağıyla kendini sallıyor çok memnunum ben aldığımda 250 ile 300 arası bişeydi yanlış hatırlamıyorsam kesinlikle tavsiye ederim tek renk var diye biliyorum yeşil
Mavibattaniye Bng e bebekten baby plus hediye geldi ben de memnundum ama beklentin önemli bence ben yemek yaparken koyuyorum laf atıyorum önündeki yuvarlaklarla uğraşıyor vs ama doğduğu ay hiç kullanmadım sallamak doğru değil diye düşündüğümden ikinci ay kaynanamın uyutma taktiği onda hizlica sallamak oldu maalesef üçüncü ayda dediğim gibi yemek yaparken kullandım sadece çünkü git gide kucakta olmaya ve evde gezmeye alismisti
Nurersel Elektrikli anakucagı almıştım kuzum doğmadan önce 3 aylıkkende babyjörn aldım hayatımın en doğru kararını verdim inanılmaz kullanışlı ve pratik 2 yaşına kadar kullanılıyor.. şiddetle tavsiye ederim😉
Bng Nurersel açıkçası hayalim babyjörn idi.biz biraz salladık sanırım.evdeyiz ya kucaktan kucağa gezdi bebiş. fiyatı biraz fazla olunca,3,5 aylık olunca da az mı kullanırız acaba,aldığımıza değmez mi diye de düşünüyorum
Cihangiriinannesii Bng 3 aylık olmuş zaten bence gerek yok bu saatten sonra biz 3 ay bile kullanmadık diyebilirim. Hamak yada bebek salıncağı bakabilirsiniz
Deletedmom348 Bng joie serina asla almayın. 4 aylık olduk kaldırdık kemerleri aşırı sıktı. Hiç kullanışlı değil ilerisi için.