Zeyno111 biz en fazla 38.5 falan gördük zaten çok yükselmesini beklemeden ilacı veriyoruz havale geçirdiğimiz için. 6.hastaliktan arkadaş yazınca bende suphelendim ama hiç bi yere çıkmadık ama herseyi ağzımıza götürüyoruz oralardan bulasmista olabilir.. Bakalım bugün daha iyi sanki keyfi zaten hep iyiydi ateşli bile enerjikti 🙂