Yusuf21mirza Slm güzel annisler 17 günlük bebeğim ve yetişkinler gibi aniden fışkırarak oluk oluk kusuyor burnundan atiyo resmen başına böyle birşey gelen varmı çok korkuyorum öyle olunca oturup ağlıyorum resmen
YGZM Yusuf21mirza benim oğlum öyleydi inan 4 buçuk aylık oldu hala kusuyor ama tabi ilk gün ki gibi değil ne alerji ne baska bişey tamamen reflü den kaynaklı kusan bebekle uğraşmak zor canım ne bizim üstümüz basımız kalırdı ne kendisinin gaviscon ve motilium kullanmıştım ben azaltmıştı biraz
Fuathulya Yusuf21mirza benimde 17 günlük gazı çıkmasına ragmen kusuyor anlamadım bende sürekli üst degiştiryrz
Yusuf21mirza prensesannesi4 3 defa aynısı oldu bu durumda hastaneyede gidemiyom üstelik eşim covid ve evde karantinada çıkmaya korkuyoruz resmen bizede bulaşır diye
Yusuf21mirza Gün-de bi defa yapıyor 3 gündür aralıksız başladı normal kusma olsa korkmiycamda böyle oluk oluk burnundan atarcasina kusması korkutuyo beni