nlrgp evet sürekli kullandım tüm gün gece gündüz emzirmeden once yıkıyordum göğsümü öyle emziriyorum ve havalandiriyordum 2 ay ben de kullandım belki de daha fazla ama benim yaram o kadar sürmedi 2 haftada iyilestim fakat kullanmaktan sıkılıp çıkarttım sadece 1 gün göğüs pedi koydum 1 saatte bile zarari oldu şimdi 4 buçuk aylığız çok şükür sıkıntı yok..inşallah faydasını görürsünüz..