Harvicell 2 ay 13 günlük bebeğim yüzüstü kollarının üzerinde duramıyor gibi kafa düşüyor normalde kafasını dik tutabiliyor ama daha erken mi bunun için kollarının üzerinde durması için
Mervemerveesk Harvicell evet erken tabii☺️ şimdilik yüz üstü yatıp kafasını kaldırmaya çalışsa yeter.
Harvicell Hlyaeyp teşekkürler çok zorlamadım ama bu bebek gelişiminde maddelemişler işte yüzüstü pozisyonda kafasını tutabilir diye bende denedim olmadı . Tabi her bebek farklı ama erkenmiş zaten 😊
Sezenaksukarademir Harvicell çok erken daha. Siz ellerinden tutun kendinize çekin öyle öyle kasları güçlenir inşallah
Gdogru Harvicell yüzüstü sık sık koyun, kasları çok ciddi güçleniyor ama daha çok erken ☺️ zamanla olacak ☺️