ilknursarikaya86 bu yazdığımı başka bir posta yazmıştım ordan kopyaladım. Hatanız şu olmuş ağlayınca vazgeçmişsiniz. 5-6 gün sebepsiz ağlayıp huysuzlanıyorlar zaten. Sizin çok kararlı olmanız lazım. Önce siz kafada bitirin, bi verip bi vermezseniz hiç bir yöntem başarılı olamaz ki. Her seferinde geleceğini bilir çocuk. O ağlasa bile vermeyin, kızım ağlarken benim de ağladığım oldu. İnsan vicdan yapıyor o sizin için ağlıyor size muhtaç, siz de şişen göğüslerle ona muhtaç. Bi emse rahatlayacak iki taraf da. Amaaaaa işte kocaman bi sabır lazım, kararlılık şart 3. Günden sonra yavaş yavaş normale dönüyor. Başka şeylerle oyalamaya bakın, dışarı çıkarın, eline atıştıracağı birşeyler hazır edin vs