Bahar1425 bebeğim 18 aylık oldu, doktor 1 yaşından beri kesmemi söylüyor kıyamadığım için ne zaman isterse veriyordum ama dişlerine zarar veriyormuş şimdilik Bi şey yok ama olsun istemiyorum hem ben hem de o iyi uyusun istiyorum, kademeli azalt geceleri dedi Bi de emerek uyumayı zamanla düzene sok pış pış ninniyle falan uyutmayı dene dedi doktor su bende de işe yaramadı illa meme diyo. Akşamları karnını doyurup ninni söylüyorum uyuyo aslında geceleri de bazen memeye kalkınca saçlarını falan okşayıp uyutuyorum bazen işe yarıyo, bazen 1 kez kalkıyor bazen 10 kez belli olmuyor ki. Çok direnmezse meme vermemeye çalışıyorum geceleri