Kızım 18 aylık olmak üzere ve artık neredeyse emmiyor süt de var aslında ama emmiyor sorum şu ki bıraktırmak istiyorum ama çevre baskısı emsin daha erken diyorlar bu durumda bırakmak mantıklı olanı değil mi 2. Sorum ise bıraktırdığım da devam sütü mama vs gbi kullanmak gerekir mi teşekkür ederim şimdiden 😊