cilem_karasu 3 numara bebek bezlerini kaç aylık bebeklerinize kullanıyorsunuz kızlar ve kaç kiloda bebekleriniz acaba ?
Seherrumeysa94 cilem_karasu 4 aylıktan beri kullanıyorum şuan 6 aylık biraz kesmeye başladı sanki bacaklarını yarın kilosunj öğrenicez ama 5 aylıkken 7500 kiloydu canım
mehtap92 cilem_karasu ben numaradan ziyade bebekte duruşu sıkıyor mu kesiyor mu ona baktım hep aslında. Hâlâ.da o şekilde ilerliyorum
Deletedmom335 cilem_karasu 3. Aya gireceğiz canım 2. Aydan bu yana kullanıyorum ama küçük geliyor artık 4 numaraya gececgim
Deletedmom7 Vala benm bebeğim 1 buçuk aylıkken den beri kullanıyorum çünkü dar mı geliyordu bol mu geliyordu anlamıyordum bez bağlarken iyi bağlıyordum ama sızdırıyordu 2 den 3 e geçtim suan 2 ay 20 günlük hala 3 numar kullanıyorum 6600 gr
Muhendis_anne1 cilem_karasu bende 3 numaraya 4 aylikken basladim kesmeye basladi suan 8200 kg 6 ay 10 gunluk