Merhaba anneler burda paylaşmak destek görmek bana daha güç veriyor 23 aylık oğlumu sütten kesmemin 2.günü zorlanıyor (bende zorlanıyorum bayağı ) ama iyi gidiyor iradeyle inşalllah olacak bu iş lütfen dua edin bize Rabbim kolaylaştırsın inşalllah ☺️Nelere dikkat etmeliyim gittikçe fikri olan varsa yazdın lütfen