Kızlar normalde 1.5 aylık bebeğim 5 yada 10 dk emerdi ve hemen gazını çıkarırdi bugün emme süresi azaldı ve gazını dk uğraşmama rağmen çıkmıyor ve bu gün huzursuz su gibi kaka yapıyor sürekli eliyle kulağını kaşıyor gibi hareketler yapıyor ne yapacağımı şaştım