bircocukannesiomom BeautifulMother1 canım anket sona ermiş diyor… Sanırım anket tarihi yanlış işaretlemişsin
Mom16 BeautifulMother1 kardeşim se kullanıyor. 11 ile aynı işletimde.Alırken çok fark yok dediler bize. Se nin fiyatı daha uygundu
bircocukannesiomom Kusannesi tek gıcık olduğum nokta şu ' pil yüzdesi sadece ekranı indirince veya şarjda iken görünmesi beni uyuz etti…. İphone 6s’de bıle ben ekran yüzdesini görebiliyorum