Kızlar kızım 7 aylık alttan bi dişi Patladı ama o kadar huzursuz ve rahatsız ki. Artık ben dayanamıyorum. Uyku yok gündüz oturamıyorum bile. Onun çektiği acı da cabası. Geceleri bağırarak uyanıyor resmen. Bi osanit diş toplArı baya iyiymiş diye duydum. Sizin tecrübeleriniz nedir? Bi pakette kaç tane var. Sizce bi paket ne kadar süre gider? Nasıl kullanılıyor