Traji-komik ama böyle. Gece hic bir problemimiz yok güzel bir uyku düzenimiz var ve sabaha kadar 3 saatte bir kalkip emziriyorum. Ama sabah oldumu emzirmeye çalıştığın süt benim burnumdan geliyor resmen,tam bi işkence çünkü aksam ko uyku saatine kadar hic bir şekilde doğru dürüst ne emzirebiliyorum ne mama verebiliyorum hic bir şey yemek istemiyor,uyuyamıyor özellikle bu son 3 gun boyle artık oturup oturup ağlıyorum istemsizce…Kafayi yemek uzereyim 🤦♀️