İyi günler hanımlar bebeğim 6 ay 11 günlük şimdiye kadar sma optipro 1 devam sütü kullandık fakat 6 ay dolduğu için sma 2 olan mamaya geçtik ve kabız oldu kızım ek gıdaya da başladık ama yine de o biberonu istiyor ve mamadan olduğunu tespit ettik doktor 1 numarayı 1 ay daha kullan dedi ama diğer ay tekrar kabız olur diye korkuyorum 6-12 ay için içeriği temiz vitamin ve mineral bakımından zengin olan kabız yapmayan mama önerisi rica ediyorum