gezentianne Erkeklerin oturarak işemesi gerekiyormuş ya,memnun kaldıgınz lazımlık var mı? İkeanınkini cok duydum
Ates_mami gezentianne https://www.civilim.com/dolu-egitici-lazimlik-tuvaletim-7051 civilden ben bunu aldım canım. Hala tuvalete alıştırmadım ama normal standart lazımlıklara asla oturmuyor hatta korkuyordu. Buna oturuyor hatta geçen gün tesadüfen yaptı bile. Sifonu var. Ses çıkarıyor. İlgisini çekiyor baya. Fiyatı da çok uygun bence. Ben bi magazada aynısını 250 tlye görmüştüm. Aman zaten oturmuyor bu parayı mı vereceğim diye almamıştım. Sonra bunu burada bir anneden gördüm. 80 tlye aldım. Bence gayet güzel.
2lokummannesiii Ates_mami ben de oğluma öğreteceğim zaman geldiğinde bu tarz klozet alacağım diğerleri benim bile hoşuma gitmiyor ki çocuğun nasıl ilgisini öeksin.
gezentianne Ates_mami Hımmm güzelmişşş ama benmki henüz küçük yeni oturmaya baslıyor eski usül basit model arıyorm