mavisbebegim bebeğinizin kaç kilo doğduğu, beslenme ile ne kadar kilo aldığı önemli. Yoksa burada 5 kilo diyende olur ama bebeği iki kilo doğmuştur ona göre normaldir. 6 kilo diyen olur ama bebeği 4 kilo doğmuştur ona göre kilo alımı azdır. Bunu bu şekilde söyleyince bir nevi kıyaslama gibi oluyor aslında . Nacizane bebeğinizin doğum anındaki persentil aralığı ile şuan ilerlediği kilonun persentik aralığını takip etmeniz 🙂 sevgilerle