KahramanAnne bnim ilk sezeryanım çok kolay geçmisti ikinci günümden sonra ağrı kesici bile icmek isyemiyodum ,ama ikinci sezeryanım hiç beklediğim gini olmadı aman Allahım yok böyle bi acı ama geçiyo çok şükür . Bol bol nescafe (ikisi bir arada olsun yada sade olanindan gold varya ) bitter cikolata ve bol bol su içinki anestezinin etkisi çabuk atilsın vücudunuzdan 🌼ben ikinci günü taburcu olsuktan sonra şiddetli baş ve omuz ağrısından hastaneye gene yatırıldım serum verdiler ağrı kesici içine koyup ,resmen başımı duvarlara vurasım geliyodu,ama doktorum normal dedi (bnimki anormal bi agrıydı bnce ilk sezeryanım çok kolay geçtiği için hep göz deydi kessin ) ağrı kesicilerin bebeğe hiç bir zararı yok üç saatte bir alabilirsiniz 🌸