Selonur7 İyi akşamlar anneler . Yarın oğlumu doktora götüreceğiz. Randevu aldık . İdrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyoruz . Başına gelmiş annelerden bilgi almak isterim ne gibi belirtileri vardı bebeklerinizde
Puki Selonur7 https://www.pinesmart.com.tr/urunler/2-mini-3-6-kg_1/?gclid=Cj0KCQjwvb75BRD1ARIsAP6Lcqv9CuYSuH2zQTc8ZiOs56CQ_vXw9Ay-jwcuxQhzItTU_E_aa7Dzz0waAg88EALw_wcB bunu alın enfeksiyonmu degilmi anlayın
Selonur7 Puki teşekkür ederim . Sabah doktora gitcez inşallah . Ordada tahlil tetkik isterler büyük ihtimal